Kategoria: Seminaria, konferencje, sypmozja

Szkolenia biznesowe i interpersonalne

Proponowana tematyka szkoleń (lub inna zaproponowana przez Zamawiającego):

  • Innowacyjne podejście do biznesu,
  • Jak prowadzić działania w mediach społecznościowych – Facebook PRO,
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi (System oceny okresowe, rekrutacja i selekcja personelu),
  • Komunikacja i budowanie zespołów,
  • Asertywność,
  • Mobbing w pracy,
  • Stres w pracy,
  • Komunikacja interpersonalna. Rozwijanie umiejętności skutecznego planowania i i wydajnej organizacji czasu pracy,
  • Komunikacja interpersonalna. Efektywne komunikowanie się wewnątrz Firmy i w jej otoczeniu zewnętrznym,
  • Profilaktyka i sposoby radzenia sobie z wypaleniem zawodowym,
  • Przywództwo – budowanie i motywowanie zespołu,
  • Zarządzanie zmianą,
  • Motywowanie – czyli jak wydobyć i pozyskać od ludzi to co w nich najlepsze,
  • Skuteczna obrona przed  manipulacją,
  • Delegowanie zadań i wzmacnianie samodzielności pracowników,
  • Zarządzanie emocjami,
  • Socjotechniki w obrębie sprzedaży,

Czas trwania szkolenia:

od 8 do 24 godzin

Terminy przeprowadzania szkoleń:

Każdorazowo po zebraniu grupy zainteresowanych.

Lokalizacja szkolenia:

Centrum Szkoleniowo – Konferencyjne w Tarnowie, ul. Azotowa 31 lub w miejscu wskazanym przez zainteresowanych.

 

Formy wsparcia w utrwaleniu efektów uczenia się:

- spotkania i sesje poszkoleniowe
- konsultacje (stacjonarne i online)
- dostęp do bazy wiedzy wspierającej dalsze samodzielne uczenie się – biblioteka tematyczna

2020 CSK Tarnów - Centrum szkoleniowe | Polityka prywatności | Klauzula informacyjna