Proponowana tematyka szkoleń (lub inna zaproponowana przez Zamawiającego):
- Innowacyjne podejście do biznesu,
- Jak prowadzić działania w mediach społecznościowych – Facebook PRO,
- Zarządzanie zasobami ludzkimi (System oceny okresowe, rekrutacja i selekcja personelu),
- Komunikacja i budowanie zespołów,
- Asertywność,
- Mobbing w pracy,
- Stres w pracy,
- Komunikacja interpersonalna. Rozwijanie umiejętności skutecznego planowania i i wydajnej organizacji czasu pracy,
- Komunikacja interpersonalna. Efektywne komunikowanie się wewnątrz Firmy i w jej otoczeniu zewnętrznym,
- Profilaktyka i sposoby radzenia sobie z wypaleniem zawodowym,
- Przywództwo – budowanie i motywowanie zespołu,
- Zarządzanie zmianą,
- Motywowanie – czyli jak wydobyć i pozyskać od ludzi to co w nich najlepsze,
- Skuteczna obrona przed manipulacją,
- Delegowanie zadań i wzmacnianie samodzielności pracowników,
- Zarządzanie emocjami,
- Socjotechniki w obrębie sprzedaży,
Czas trwania szkolenia:
od 8 do 24 godzin
Terminy przeprowadzania szkoleń:
Każdorazowo po zebraniu grupy zainteresowanych.
Lokalizacja szkolenia:
Centrum Szkoleniowo – Konferencyjne w Tarnowie, ul. Azotowa 31 lub w miejscu wskazanym przez zainteresowanych.
Formy wsparcia w utrwaleniu efektów uczenia się:
- spotkania i sesje poszkoleniowe
- konsultacje (stacjonarne i online)
- dostęp do bazy wiedzy wspierającej dalsze samodzielne uczenie się – biblioteka tematyczna